Häftigare sex - gå på kurs?

Läste nyss på msn's hemsida att man kunde börja ta sexkurser med sin partner, alla får tycka som man vill och jag tycker det låter absurt.
Inte bara det att man måste vara riktigt bad i sängen, utan också att inte ha den fantasin eller modet att kunna säga till sin partner hur man vill ha det, istället går man då till någon och frågar vad man ska göra? jag trodde inte att svensson hade hamnat så lågt ner.
Ärligt talat skulle jag vilja veta hur många det är som går på kursen men det lär man ju inte få .. fast ändå kan jag förstå äldre människor iallafall vad jag har hört var inte sex något som man tjoade riktigt om, och då är det bra att ha någon som kan rådgiva en.



Kommentarer
Postat av: AnnaP

Haha, vilken klockren bild! :P



jag vet inte... :S det kändes som ett hån, jag vet inte varför han skrattade :S

2008-08-11 @ 01:46:26
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: jes

haha ja det tycker jag också ;D Jo jag förstår det, om det skulle varit jag hade jag blivit jätteledsen och arg!

2008-08-11 @ 02:02:38
URL: http://pachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0